Torsdagen...

Hejsan kottarna...

Nu har jag varit bra i hela två dagar. Känns så himla bra. Hoppas bara det håller i sig. Håll tummarna nu allihopa. *håller hårt*

Idag så började Sebastian skolan. han var så stolt och glad. Han är ju stor pojke nu. Han ville till och med att jag skulle gå därifrån. Så jag gick hem till mamma under tiden. Sebben var så duktig tyckte jag. Han behövde mig inte under dom timmarna han var där. Han berättade att han tyckte skolan var jätte rolig och att han ville fortsätta att gå där. Hihi...

Känns så otroligt att barnen börjar bli så stora. Betarice blir ju snart 4 år. åren går ju så fort. Känns otroligt. men visst är det oxå bra. Dom klarar sig ju mera själva och förstår mera...men jag tycker även om mina små bebisar.. Dom var ju så små och söta... men men.. de är ju otroligt kul att se dom växa upp och se när dom lär sig nya saker...

Lilla betarice har oxå blivit stor tjeje nu. Hon är nu helt blöjfri. Både natt och dag. Hon pratar även mycket bra nu. Många förstår vad hon säger. Min stora flicka, hihi.. Hon älskar även prinsessor nu.. hihi... och hon älskar rosa.. hihihi... undra vem hon har fått det ifrån.

Annara idag så kom petra och Robin förbi en sväng. Det var trevligt att dom kom. Vi åt middag och sedan drack vi kaffe. härligt för idag har det varit supervarmn ute... Tror jag klädde mig för varmn idag... hmm

Jani han är iväg och jobbar.. Jag blir alltså själv ikväll igen.. Tråkigt... Men under tiden som jag arbetar idag så är ozzan här.. Hon kanske stannar en stund så man får lite sällskap.. Det vore allt trevlig.. Kan ju hoppas...

Ja ochd etta var ju som sagt in dag... Känsn helt ok... hihi...

men nu ska jag jobba på.... för när jag skickar detta så jobbar jag.. som vanligt.. lite läsning för er... hihi

Ha det gott kottarna...

och du.. tack fö att du inte glömnt mig.. puss på kinden...

Kommentarer
Postat av: lina

vem har inte glömt dig??? :)

2009-08-20 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0