En bra dag

Hejsan på er.

Ja idag har det varit en helt ok dag. Inget alls att klaga på. Har gått väldigt bra. Branen har varit snälla och jag har varit på bra humör.

Dagen började med att alal gick upp tidigt. Vi trodde betarice skulle till dagis. Men så var det inte. Hon börjar dagis nästa vecka. Samtidigt som Sebastian börjar skolan tror jag.  Jani åkte iväg till mamam och pappa. Jag gjorde mannagrynsgröt till barnen och mig. Mums. Det är både gott och nyttigt.

Sedan kollade vi tv. Tog det lugnt. Tills vi bestämmde oss för att gå hem till mamma. Då tyckte jag att vi kundne städa litte innan vi gick. Så barnen plockade upp alal leksaker i huset och sedan städade dom sina rum. Jag plcokade och torkade och till slut dammsög jag. Så jag kan tala om att det blev en stor städning. Det blev jätte fint. Jag blev så nöjd.

Sedan gick vi hem till mamma. Satt och drack kaffe och pratade. Blev lite muppning mellan vissa en kort stund. jag var rädd men det gav med sig, Hihi... Sedan körde Jani hem oss.

Väl hemam började jag med maten. Blev hamburagre med pommes fritz. Mitt imaten börjar det åska som bare den. Blixtrana slog vilt och det dundra som bare den... Uch det var lite hemskt. Men det försvann rätt så fort. Tur det för jag gillar inte åska.

Sedan blev det tv en stund. barnen byggde en kojaj i sitt rum. En jätte stor. Hihi. Dom lekte emd sin kojja ända fram till kl 17. Då kom jani och jag började jobba. Japp... Igår jobabde jag oxå och det känsn skönt att man kommit igång nu. Äntligen är man i sina rutiner igen...

En rolig sak som jag faktist börjat med är att motionera lite. tar långpromenader. Jag vet inte om jag komemr gå ner i vikt men jag hoppas det. Ni vet jag ska bli en kvinna igen. En läcker 25 åring kvinna... Mums.. hahahahh elelr vad säger du Lina ...

Jo Gumman, om vi ska gå ikväll vid kl 21 så får du ringa mig.. Pnegar sluut på telefonen.. Tror det var en hel dag sedan vi pratade ojojoj...

Glöm inte bort att jag ibland fyller på min blogg som handlade om min semester. Tror den heter "hemma igen". Fyllde på med nya bilder och lite text förut... Kolal gärna in del och lämna en liten kommentar...

Kjjamen


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du ringt och smsat för sent... men vill du vi gör sällskap imorgon över en promenad så gör vi det :)

jätte fina bilder.... hade själv velat se delfinerna tim hade nog älskat det med...

2009-08-10 @ 23:10:10
Postat av: Anonym

såg att du ringt och smsat för sent... men vill du vi gör sällskap imorgon över en promenad så gör vi det :)

jätte fina bilder.... hade själv velat se delfinerna tim hade nog älskat det med...

2009-08-10 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0