Känslor???

Måste bara via en lock jag har i mitt hår. Ser ni den är värsta fin. Speciellt om man snuggar till det. Hela håret mitt är fullt utav sådan. Roligt men ibland kan det bli lite jobbigt... Hihi..

Tänkte ialalfall skriva vad jag gjordt resten utav dagen. Hmm  jag lagade ju maten och sedan åt vi. Sedan har jag kollat tv faktist. Och nu jobbar jag... Har ju skrivit inlägget tidigare men skickar ut dom nu... Hihi... Så min dag var inte så händelserik.  Kanske lite tråkigt men men...

En bild på min mormor och alla hennes barnbarn. Så fin bild. Blev lite dålig när jag tog med min kamera men men. Ni ser hoppas jag. Jobbigt att se på detta kort för jag saknar henne väldigt mcket än. Saknaden komemr nog bara försvinna men man lär sig leva med det. Hon var en så glad och snäll person. Älskar henne och kommer alltid att göra. Hon finns hos mig och i mitt hjärta jämnt... Saknaden är enorm... Men som sagt man lär sig leva med den. Det har jag gjort.



Ibland så känns det som man är instäng i detta??? Jag trvis men vill ha mera. Jag tycker att jag förtjänar mera. En dag kommer man att vakan och bara veta att det är dags... Den dagen kommer nog bli jobbigt fast jag komemr känna mig fri. Fri som en fågel. Men just nu känns det inte jobbigt men ändå jobbigt. Svårt att förklara.

Varför kan dom bara inte lyssna och ta hänsyn. Visa mera omtanke. Jag älskar verkligen mycket.. Men tillbaka då... Hur är det med det?? En fråga jag ställer alldeles för ofta. Måste förtränga ocg bara glömma för jag är inte redo för att vakna. jag förblir instängd ett tag till.... Hoppas jag....

Uch sånna hära dagar tänker man för mycket helt klart.. Om ni alla nu undrar så mår jag bra... Jag är inte upprörd bara lite konstig.. hihi..

Ja imron vet jag inte vad som sker.... Vi får se... och kolla läget....

Kjjamen

Kommentarer
Postat av: lina

jätte fin bild på er och mormor..... du borde förstora den och sätta den på väggen :)

jätte bra bild

2009-08-12 @ 08:58:18
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: lina

klart du får det när jag satt in lösen där :D

2009-08-12 @ 13:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0