Avslutning och lite till

Hejhej på er alla...

Idag har vi avslutning för killen Sebastian... Han har ju slutat på dagis helt totalt nu. Han är stor pojke och ska börja skolan nu. Tänk min lille klump är stor nu... Så härligt.. hihi....

Imorse blev det till att städa och fixa och till slut göra en god tårta.. Hihi.. Mums, jordgubbstårta...

Mums

Mums.. Å vad gott...

Ja annrs idag är det allt kalas som står på chemat..

Imorgon ja då ska vi ut. Till stora Lidh. Ska kolla omd et är så bra som folk säger. Jag hoppas minnsan.. Hihi.... Jag tycker deras mat är bra och billig. Dessutom när det står tex på köttfärsen scan , kommer från sverige, halå då är det svensk. jag ger runt 40 kr kilot ni som handlar på ica, får dålig färs för ca 60 kr kilot... Haha.... skyll er själv säger jag bara... All mat jag köper där är från sverige men mycket billigare än tex icas... Samma mat fast min är billigare... Känns bra.. helt klart...

Ja annars imorn sker inte så mycket...

Jo vi fick lön idag ochd et var kul. Fick lite mera än vi räknat med... Det är alltid roligt...

Som en del vet så ska jag börja gå ner i vikt. Så jag har ju börjat gå promenader nästan varje dag och varannan dag äter jag, chejk (stavning)... från herbalife. Jag jobbar ju med det oxå... Och sist jag använde det tappade jag liksom 10 kg... Gjorde mycket för mig men det rä superbra tycker jag...

Hmm ser då inte så gott ut men ojoj vad bra det är hihi...

Avslutningsvis ska ni få två fina bilder på mina kottar...

Hihi sötae tjejen...

Snugge killen..

Ja men nu fick ni lite bilder och så... Ha nu en fin dag... Kjajmen

Kommentarer
Postat av: Veronika

jätte fint

2009-06-12 @ 15:16:16
URL: http://snutta198.blogg.se/
Postat av: Ozzan

Shake - inte chejk :P hihi.

2009-06-17 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0