Godmorgon på er

Fått lite kommentarer över att jag skriver lite si sådär nu igen. Och det är sant men liksom halå.... Jag har ju ändå inte mera eller så mycket mindre läsare om jag skriver eller om jag inte skriver. Verkar som om ni flesta är nöjda med ett inlägg varje dag. Har jag fel så är det väl bara för er att skriva en liten kommentar. Tack ialla fall för era kommentarer fast att dom är lite få...

Annar var det en underbar dag igår. Fick ju skaffat en pool iför går och ojoj vad barnen tillsut fick badat igår. Även hoppat studsmatta osv. En helt otrolig sommar dag.

På ettermiddagen blev det till att jobba. Var helt ok fast att jags att på flera olika projekt. denna månad ska jag köra på så gott det går ocg hopaps att det finsn jobb... Sedan hem till mamma och ta deras gräsmatta. Blev inte riktigt färdig men ska allt fixa det. Sedan bjöd dom på lite mat och sedan hem. Till sängen... Gott gott,

Idag vaknade vi runt kvart i nio. Barnen ska till dagis nio. Så jag ringde dagis och sa attd et blir lite sent. Nu är dom iallafall lämnade och jag är hemma hos mamma. Hon pratar i telefonen. Hmm orsaken till att det inte blev kort är alltså för att jag är hos mamma...

Kaffe nu hör jag...

Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0