Härligt med sommar

hejhej alla... Nu var det länge sedan jag skrev. Men hur ska tiden räcka till. Jag har haft fullt upp med massor av saker. Har inte ens hunnit klipap gräset. Slarver veronika. Men semester är ju ändå semester, elelr vad säger ni?

Iallafall så tänkte jag berätta för er om min dag idag. Den har varit helt kolosalt underbar.

Imorse så började vi vakna vid kl 10. bara det är ju en super morgon eller hur. Sedan kom ptarik med kylklampar som vi skulle ha till vran kylbag. För idag ska vi till havet. Å vad vi lngtade. havet har en speciell känsla. Liktar gott och man blir brun och fin.

kaija svärmamman min kom vid kl 13-14. Hämtade lille eiden och begav oss. Det var så varmnt i bilen. Som en ångbastu. Jag tror att både jag och kaija tappade ett par kilo i bilen, av bara värmen. Vi handlade lite fika och  grejjs på torp. Sedan körde vi fel men sedan kom vi fram. Vi hälsade ju på kijas kompis mari. Hon var jätte trevlig och visa massa fina saker. Urbra... 

Vi åt lite mat och sedan blev det havet. Det var så fint. Så underbart. vad mera kan man säga. Ord räcker inte till...

kija hjälper barnbarnen att blåsa upp sina badringar. Gick jättebra....

 beatrise på en havsten... hihi..Marie fångar kräftor, sebben hänger med och badar vid sidan om.. Hihi...

Kolla vad vi hittade i vattnet.. En fin och skön sjöljunfru. Hon heter kaija och är jätte snäll... *ler*, Kram till dig....


Eiden och betarice vid havs stenen. Kanske finns nåt kul där... vem vet.. Vi hittade inget kul ialla fall...


Fikning. sebastian är inte med för han älskade vattnet och allt han hittade där. Mina barn äslkar vattnet och dom älskar verkligen havet.... Jag hoppas verkligen att vi kan åka hit i helgen. Håll tummarna nu för fint väder...

Såhär såg det ut.... Hmm.. Ja kameran e lite sne.. Men nästan.. Tyvärr fick vi åka hem lite tidigt men som sagt vi hoppas på fint väder i helgen...

Har för en timme sedan kommit hem... Satt på en maskin tvätt. Gäller att tvätta medans det är sol. Då torkar tvätten så himla fort. Hihi..

Imorn hopaps jag det blir sikhall hela lååånga dagen... Vore ju jättebra faktist och härligt. Vi får se...

Så här är alla mina dagar nästan. kanke inte just till havet, men det blir till sikhall, till mamma till Petra osv. Finns massor att göra.. Men jag ska försöka titta in här lite då och då och uppgradera er,...

Kjjamen




Kommentarer
Postat av: lina

inte till oss :(

2009-06-24 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0