Helgen= Havet

hejhej alla igen...

Japp vilka härliga dagar det varit och komemr förhopningsfullt att blir. Soligt och varmnt. Känns bra. Äntligen är sommaren här och den är helskön...

Ialalfall i helgen var vi tll havet. Var så härligt. Så skönt. Vi fiskade krabbor, badade, åt mat och bara vilade oss. Det var så härligt. Så vamtn. Jag vet faktist inte mera vad man kan skriva. Komemr en massa bilder som får säga hur skönt och fint vi hade det...

Jag och betarice ska gå en liten promenad.


Sebastian fångar lite krabbor.

hans första. Det slutade med att hela hinken var full och vi fick köpa en 10 liters hink..

Sebastian badar och simmar. han snorklar lite då och då oxå.

betarice




Här hav vi två små krabbor.


Sebastian efter en härlig snorkeltur.

Pappa jani och barnen. Fina dom är..


Här ska det badas igen... Även jag doppar lite av underkroppen..


Basse han hopaps och dyker.

Simmar mot farmot kaija

Här är barnen lite själva i vattnet...

Lite mera simmning... hihi

et var alltså min helg.... Sol bad och en massa vila...

Idag Måndag har jag varit hemma. Klippt gräset och snart ska jag börja jobba... Trevligt... Hihi

Men ha det så bra och glöm inte kommentera.. Ok...

Kjjamen


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser verkligen hur mysig underbar helg ni haft... ni har fått många fina minnes fulla kort :)

2009-06-29 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0