Konstigt

Hej på er eller godmorgon kanse jag ska säga...

Uch vilken da det var igår.... Fyyy

Jag blev jätte sjuk vid kl 9 och fick avsluta mitt pass på jobbet. Så inget jobb igår... Jag trodde jag fått en släng av inflensa... Uchiamig... Mådde verkligen skit...

Men idag efter lite sömn ja då är jag frisk. Känner mig lite omtumlad bara.. Så idag blir det till att jobba.. Hihi.. Orkar jag så ska jag jobba hela långa dagen är det tänkt hihi...

Men ialalfall det är ju konstigt..... Först sjuk och sedan inte.. Helt sjukt ju... Hmmm

ja annars har det inte skett så mycket.. I helgen blir det stoa Lidh som visst finns i uddevalla... Roligt att se hur det ser ut.. hihi...

Ha det så länge.. kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0