Lördagen

Hejhej.... ÅÅ vad skönt med en ledig dag.. herregud vad skönt det är... Ibland känsn det helt underbart. Såg även att jag var ledig imorn.. Ojoj... Hihi men som sagt kan ju vara skönt med två lediga dagar i rad..

Ja idag blevd et att åka till mamam imorse. Drack lite kaffe, kola kattungarna och sådär. Iväg till käre svärmor Kaija. Hon fyllde ju år idag så GRATTIS GRATTIS till henne. Vi blev bjudna på tacos och tårta. Var jätte trevligt. Träffade även dam och Mika. Adam har verkligen gått ner i vikt och byggt en massa muskler. Han så riktigt bra ut *blink blink* Hihi... Barnen lekte och ahde kul...

Iväg till affären men Jani och jag blev sura på varandra så det blev då ingen affär. Jag åkte hem till mamma och surade ett tag till... Hon sa att jag luktade rök... Hmm kanske en pyytttteliten sanning i det... Vem vet... I alalfall fick surat färdigt och ringde Jani.

Blev til att åka fiska istället. Oj så kul det var för jag fick en fisk.. Wiii Jani fick två små. Men kul var det. Vi dödade min fisk och fick en god fisk till kvällen. Liten men god... Hihi... Mums...

Ja väl hemma var det luugnt. Tog min promenad med kära Lina i telefonen. Det är min bästis.. och hon har oxå en blogg... I mitt förra inlägg ser ni hennes adress. Kolla in den. Där kan ni läsa om hennes liv. hennes barn och allt runt omkring. Fina bilder oxå och jag och Lina älskar kommentarer. Kommentarer kan man skriva om man trycker på kanppen kommentarer under mitt inlägg... Bara så ni vet...

Ja annar idag har det varit en bra dag.

Imorn ska jag storstäda huset och fixa. Broder lagar mat... Mums... Vid kl 15 ska vi iväg och fiska igen mend enan gång ska vi få upp dom stora fiskarna... Mums... Hihi

Japp det var det som hänt mig idag.. Vad gjorde ni idag? och en sak til ska ni rösta imorgon??

Kjjamen

Kommentarer
Postat av: lina

man borde la rösta men jag vet inte alls vad jag skall rösta :S hmm

2009-06-07 @ 07:30:05
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0