Midsommar

japp igår var det midsommar... Vi hade det jätte trvligt. På morgonen åkte jani och betarice till en komis ill Jani. Jag bakade en paj. Mums. Sedan körde patrik oss till mamma.

Drack kaffe och hade jätte trevligt.

Såhär såg lilla Sebbe ut när vi kom dit.

Såhär såg jag ut på midsommar. Som ni ser har jag solat. Jag är allt lite brun. Hihi...

Sedan kom kaija. Då var det dags med midsommarstången.

Jag och kaija och Sebastian fixade blommor. En massa blommor blev det.. Hihi

Inte mycket för vården än. Men gu vad fin den blev...

Båda barnen fick en fin blommsterkrans i håret. Tyvärr inget kort på Basse. Kameran dog senare på kvällen..

Här reser vi upp den... jani och pappa fixade det sista.. Hihi

Visst blev den fiin... När vi var färdiga dansade vi runt dn och barnen tyckte det var super kul.. Hihi...

Här har vi precis sjugint och dansat små grodorna...

Det var iskallt och här ser ni att jag till och med har tupphud på benen. Så kallt var det.. Brrr

Pappa tyckte det var himla kul...

Här dog batteriet på kameran så inga mera bilder. Resten utav kvällen var vi hos mamma. jani åkte till några kompisa. Har inte hört något från han än... Hmm Är ju skönt att känna att han hör av sig.... Hmmm Lite smått irreterad en men... jag och barnen sov hos mamma. Blev att äta frokost där ochs edan ge sig hem..

Väl hemma så blev det till att städa. Dammsuga, plocka, och ta hand om tvätten. Nu är det super fint och ingent vätt. Detat gjorde jag så super bra för att jag ska ut med Lina på Fallena. Jag tänkte inte komma hem till ett hus som jag måste börja städa dagen efter med baksmälal och så. Ska hålla det så här fint tills Jani komemr och så ska han se  hur fint det är och det ska vara lika fint när jag komemr hem från min ute kväll... kanke lite elakt jag vet inte men men.

resten utav dagen idag ska jag bara ta det luugnt. Kolal tv och sådär. jani tog ju alal pengarna inann han åkte oxå så inget mys med godis.. nej nej.. Men vi klarar oss jätte bra... alltså vilning idag..

Imorn, ska vi på kalas till Tim och Neo. Ska bli kul. Sebben väntar. Jag hopaps att presenterna duger bara. Får vara där ett par timmar sedan ska vi köpa sand. Vi ska ju äntligen fixa sandlådan. Komemr bli så bra såå... har fixat sandlådan och så ska vi ha plattor runt sandlådan. Spilelrbarnen mycket sand är det bara att sopa upp det från plattorna. Super bra. Så sand imorn.

På kvällen ska jag jobab igen. Även hela veckan ska jag jobba. Hopaps att Jani oxå får jobba. Det vore bra. I veckan kanske det blir en storhandling oxå. Detbehövs. Hihi

Hoppas på soligt väder så jag kan sola mera...

Det var lite från mig...

ha det bra nu alla...

Kommentarer
Postat av: Ozzan

Har det blvit någon sandlåda än? :)

Klarar ni er hmma utan mig? :)

2009-06-23 @ 12:29:51
URL: http://Wishing-Thinking-Loving.blogspot.com
Postat av: Ozzan

Har det blvit någon sandlåda än? :)

Klarar ni er hmma utan mig? :)

2009-06-23 @ 12:30:03
URL: http://Wishing-Thinking-Loving.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0