Trädgården

Äntligen lite fint väder. Härligt.

Imorse gick jag upp med barnen och jani fick sova. Skönt för hnom.

Kl 10 gick jag ut med barnen i den härliga solen. Och det var verkligen vamnt. Ojoj. Fick klippt ner lite gräs med sax runt landet och lite sådär.  Behöver verkligen köpa en trimmer. Vore så bra att ha en sådan. Får se hur det går med det. Efter att jag klippt så gjorde jag rent barnpoolen. Barnen ville ju bada idag. Fick ordnat det med.

Adam, Kia och Eiden kom på besök. Var kul för det var länge sedan och Adam är så trevlig. Tyvärr åkte dom bara efter ca 1 timme. men men.

Efter dom varit här var jani pigg och fick dragt fram gräsklipparen. Barnen badade vilt i poolen, hihi. Jag klippte framsidan och sidorna på huset och ojoj vad fint det blev. Hann även rensa mitt grönsaksland. Blev super fint. Ska ut och ta kort sedan och lägga upp så ni får se... Hihi...

Efter detta så fick jag för mig att städa på våra Altaner. Började bak och det blev fint där med. Sedan fram och ojojoj vad fint det blev. Jag fick hittat ett utav Janis skåp och ställde det på framsidan och där inne kan jag ha krukor och annat som jag vill ha ifred. Superbra. Blev iallafall jätte bra och jag är helnöjd.

Efter detta blev det mat och sedan jobb för min del. Känns helt ok. Vilken bra dag alltså. Hann med så mycket och allt blev så bra. Jag är glad. Ännu en bra sak som hänt. Jo jani jobbar förmodligen hela veckan. Woow. Jättebra för det blir pengar då och det är supper bra. Hihi.

Planerna fram igeom är så att imorgon blir det till att städa och fixa i våran källare. Ser inte så bra ut där men det kommer det snart göra. Hihi. Jättebra. Hihi. Ska ta innan och efter kort på det.

Men det var allt för mig nu.. Kommer ju förhopningsvis kort lite senare. Ska anstränga mig.

Kjjamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0