Trött...

Hejhej på er...

Ja ni idag har varit en helt otrolig dag...

Vaknade kl 7:50 och fick skunda mig att få upp min röst, för jag skulle ju börja jobba kl 8. Men det gick fint. Fick jobbat mina 4 timar på förmiddagen och det funkar jättebra.  Lite trött på morgonen men det går över rätt så fort.

Ja efter jobbet pratade jag med mamma en snabbis och sedan Lina. Var ett tagsedan känns det som man pratade ut... Hmm Men jag vet att vi lär ta igen det hihi...

Sedan var det dags.. Uch. Storstädade barnens rum och sorterade leksakerna. Bäddade rent i sängarna och fick hängt upp tavler och lite krokar. Blev jättebra. Tillslut blevd et till och med skurat på golvena. Uch vilket jobbd etta innebär. Åt lite mat under tiden sedan var det dags igen. Då var detd ags för resten utav huset. Toaletten och köket tog Jani hand om. Skönt det... Jag dammsög och gjorde jättefint överallt. I vårat sovrum blev det till att skura golvet oxå...

Efter detta var jag helt slut och somnade på soffan... Inte bra alls eftersom kl var 16. jag började ju jobba kl 17 igen... Ojoj... Är verkligen trött. Komemr att somna vid kl 21 efter mitt arbetspass. Vad har jag då lärt mig, jo att man inte ska överanstränga sig och kanske lägga sig vid kl 22 inte kl 00 eller liknande.. Uch.. Men som sagt än så länge funkard et super på jobbet. Ska inte klaga... Roligt. Jag hopaps till och med att det ska bli mera dagjobb så jag kan jobab mera.. Hihi

Nä nu ska jag jobba vidare.. Tog en snabb brejk här bara för att lägga in ett litet inlägg så ni vet vad som sker... Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0