Vad var det jag sa

Ja ni, vad sa jag iförra inlägget... Eller ja menade iallafall, börjar dagen skit då kan jag tala om att det lär bara bli värre...

Nu ligger lilla Sebben i febe och har andningsvårigheter. Medicinen är slut och doktorn sa att vi får en ny imorn. Hoppas nu bara att jani har pengar för jag är då minnsan pank... Är ju ingen billig medicin för andningen han ska ha direkt.. Hmm...

Beatrice är iallafall pigg...

Ska jobab sedan igen, men nu ska jag laga en god middag... Hoppas jag...

Ja så dett är minnsann en skitdag vad kommer härnäst.... Orka sådana hära dagar... NÄÄÄÄÄ

Skriver kanske sedan.. Inget jag lovar..

Kommentarer
Postat av: lina

stackars bassen då.....

hoppas det löser sig...

ni får la åka in om det blir för illa...

krama bassen från oss

2009-06-09 @ 20:50:37
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0