Vilat idag

Japp idag har varit en riktig latar dag...

Jani åkte iväg imorse för att jobab men han kom hem igen. han ska jobba imorn, onsdag och kanske torsdag... Får se...

Så det blev att vi åkte till mamma och där har vi varit hela dagen.. Hmm... Men men det var ok. Nu ska jag börja jobab så idag har det alltså inte hänt något...

Jo en sak. Telia har stängt av min telefon. betalade i lördags så betalningen syns nog inte än. Får vänta och se. Saknar att prata med Lina...

Men ialalfall, ni ska få bilderna jag lovade igår...

Köpte krokar till hallen. Har varit skruvar tidigare, Blev så fint. Var iväg i Lördags och inhandlade bla krokarna. Även en ny toastits...

Visst blev det fiint.. Hihi

I söndags kom ju Adam + barnen. Blev en del hoppande och en del kaffe... Kul med besök.. hihi


Klippt gräset och tvättat... Blev ju super bra...

Landet det växer och frodas... Mums...

Här är poolen som barnen har. Den badar dom i och leker en massa.... Hihi....

Det var allt för mig... ha det kjjamen

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med vännen min..

du har nog sett min blogg men pappa är ju här :)

krM LINA men vi hörs snart igen :)

2009-06-15 @ 21:29:50
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0