Basse lite sjuk

Hejhej...

Kina maten igår var svingod... hihi..... La mig igår och började läsa.. Då började Sebastian hosta och det krasla sig rejält i halsen. Han fick lite te och fick ligga bredvid mig i sängen en stund.

Då lyssna jag på och förstod att han hade svptr att andas... Fick ju ge han hans astma medicin. Både vanlig och akutmedicin. Stackarna han var så dlig. Men redan efter en stund blev han bättre. Hade nog blivit riktigt illa. Men när Tim och Neo var här så hosta Neo lite och var lite förkyld. Doktorn sa ju att om han är nära ett barn som är förkyld så får han garantera ett astmaanfall snart däefter eftorsom han har lite dåligt imunförsvar. Det är ju tur man har medicin. Man kan ju inte udvika förkylda barn direkt. Han går ju på dagis...

Nu imorse var det iallafall mycket bättre äldigt mycket bättre. Han fick den medicin han ska ha i en vecka nu för att se till att det inte händer igen.

Så snart ska jag väcka Jani så ska vi hem till mamma. Vi ska ju iväg och storhandla. Snälla Ozzan ska ju ta barnen. Blir en stor handling. Ska även handla sockar till barnen. Dom är ju nästan slut.

Som det ser ut blir det tacco kväll med Patrik och Ozzan. Trevligt tycker jag hihi.

ja det är schemat för idag... Får säkert lust att skriva sedan...

Kjjamen

Kommentarer
Postat av: Therese

Heej Kul att du också har blogg : )

Alltid roligt o följa vad som händer i ens bekantas liv!

Hoppas ni mår bra.

2009-03-28 @ 12:30:10
URL: http://hanssontherese.blogg.se/
Postat av: lina

Känner mig skyldig nu ju när basse blivit dålig.. :( neo har bara hostat 2 ggr idag så han har inte blivit sjukare iaf.

hoppas ni får en trevlig tacko kväll iaf :) stor kram till er alla

2009-03-28 @ 15:10:34
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0