Fredag, barnvakt

hejhej igen...

Vilken dag ojoj. Om vi börjar med igår... Då stod det på mitt konto att jag skulle få 21000 kr i bostadsbidrag.. Hmm tänkte jag något förbaskat fel. Så idag på morgonen fick jag ringt till f-kassan. Det visade sig att det var bostadsbidraget från 2007. Vi hade fått för lite.. Ojoj så pengarna är mina.

Jag blev svinglad. Hurra.. Jag och jani bslutade oss för att ebtala alla alla alla räknngar. Det gjorde vi. Så inga gamla elräkningar eller liknade är kvar. Precis allt är betalt även lite extra på huslånet. Hihi.. Bra bra... Fick även över lite över 10 000 kr. Så det blir till att köpa en bil. Superbra. jani ska åka iväg imorn och kolal på bilen. Blir nog att vi köper den...
Jag var så himla glad... Tack Gud för denna fina gåva.... Och f-kassan,,,

Efter detta så kommer Lina med Tim och Neo. Jag ska ju passa dom idag för ina och Christer skulle ut och fixa lite grejjer. Barnen var jätte snälla och lekte en massa. Neo lekte med bilar...

Här leker Neo med bilarna. Tror han tyckte det var jätte roligt för han var här nästan hela tiden..

Beatrice kollade på pippi på datorn. Hon älskar pippi långstrump...

Sebastian och Tim fick jag inget direkt bra kort på för dom busade fram och tillbaka.... Om och om igen... Men däremot så lekte barnen i samma rum med nästan samma saker ochd et fick jag kort på...

Här leker dom. ser nu att Beatrice och Tim leker med parkeringshuset, Neo med bilarna och Sebbe klär ut sig... Ja men kul hade dom fast att dom lekte med olika saker.. Hihi..

Eftersom Tim och Neo inte fått smaka väfflor och jag hade smet över så blev det lite fika med våfflor...

Muuums,, Tim och Neo älskade våfflor.. Hmm ska nog ge Lina ett våffelgärn...

Titta bara neo mumsar på och doppar väfflan i grädden och sylten.. Mm det kan jag tänka mig var gott.. hihi

När Lina och Christer kom så fikade vi. Det var riktigt trevlig. Dom är så snälla bägge två.... Jag hopas att dom kan komma i sommar och grilla, badam sola och bara vara. ta det luugnt... ååå Låter så härligt.. hoppas Hoppas..

Sedan jobbade jag.. Hmm blev inget vidare idag inte... Lite besviken men jag ska ta igen det på söndag... Hihi

På kvällen gjorde jag mig fin och jani med. Vi skulle på kina med mamma och pappa.. Men dom hade glömt oss... Snyyft. Men dom var snälla och köpte med mat till oss... Så vi åt lite hemma.. Och nu sitter jag här... japp... Är mätt som bare den.. Hihi...

Ja men det var lite från mig... Nu får ni ha en skön och trevlig fredag kväll... Kramen

Kommentarer
Postat av: lina

barnen ser ut och haft jätte kul :)

tack gumms för hjälpen vi är jätte tacksamma för det :)

2009-03-28 @ 08:07:32
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0