Fredag... Färdig wiii

Hejhej alla...

Då var det Fredag. Härligt... Slutet utav veckan... ÅÅ.. skönt...

Ja idag så gick vi alla upp vid kl 8... Jani gick iväg till mamma... Jag som vanligt pratade med Lina i telefonen. Jag vet att hon älskar ett kort jag tog på henne så jag tänkte lägga upp det igen.

Haha.. Ne då gummsen... Får ta ett nytt fint kort på dig. Du var ju fin på det med men kanske ett ännu finare...

Imorse började jag tapetsera igen. Idag var målat att bli färdig. Och det kan jag tala om att jag blev. Färdig. med Betarices rum. Det blev så bra. Här får ni se lite hur det gått till.

 Börjat tapetsera andra väggen.

Hörnet är färdigt.

Ett hörn till färdigt. Och det var svin svårt att göra hörn. Uch...  Men jag fick allt fixat til det till slut...

Såhär såg det ut innan jag flyttade ut datorn och allt det dära. Ingen ny tapetsering här än.

Här är det tapetserat.. Hihi.. Fint eller hur... Mycket bättre.. Hihi...

Fääärdigt... Visst blev det fin.. Är så nöjd.. helt klart.. hihi

Beas rum. Är ju inga leksaker än, det komemr att komma ikväll... Även tavlor och hyllor.. Kankse sätter in mera bilder senare...



Här är hennes skötbord....

Visst blev rummet fint. Jag är så nöjd. Jättefint är det. Nu är det bara Basses rum kvar. Sedan är jag färdig med renovering av deras rum på sådär kanske 5 år iallafall... Visst bev det fiint. Jag tycker jag är bäst. Så är det... Hihi

Ikväll blir det till att sortera lekaker. Fixa garderoberna. Tavlor och hyllar. Ska ta kort då med.

Ne nu måste jag bara säga.. jag är bäst ibland.. kram på er alla..... Kommenterar ni inte detta så är ni faktist lite elaka mot mig.... vill ju veta vad ni tycker hihi...

Kommentarer
Postat av: lina

gumms jag komenterar som vanligt men förvänta dig inte att folk skall göra det för dom är bara nyfikna men för slappa för att komentera hahaha :D

tycker det blev jätte jätte fint.... såg att sängen var på rätt sida nu med... gör snyggt :)

stor kram till dig för du är så duktig .. och du jag var inte ALLS fin på det fotot som du mena Uhrrkk... hehehe :)

2009-03-13 @ 18:47:18
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: Christer

Blev ju jätte fint ju :)

2009-03-13 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0