Jätte rolig och trevlig dag

hejhej alla igen... Idag är det en så mycket bättre dag. vaknade pigg och glad. Härligt.

Jani sov en liten stund extra. Sedan blev det frokost tillsammans med hela familjen. Barnen började städa sina rum och jag och Jani städade huset. Blev sådär bra men det duger.

Sedan åkte vi till vattenpalaset. Barnen blev så glada och badade en massa. beatrice var lite därr först men sedan så släppte det och hon simmade skrattde och hade jättekul. Var så härligt att äntligen få hitta på något med familjen.

Lilla Beatrice i barnbässengen. Var bara här en kort stund. Mina barn älskar jupt vatten hihi...

Sebastian i barnbassängen... Han vlle inte alls vara här länge.. hihi



Vi badade ca 2 timmar. Blev ju fika och sedan badade vi lite till.. Häligt att få röra på sig och det bästa med allt är ju att se barnen ha så himla roligt.

Efter detta skulel vi även äta ute tänkte vi... Diskuterade fram och tillbka. Vi beslutade oss för mcdonalds... Mums var så längesedan.  Barnen var jätte snälal där inne...

Efter detta blev det en sväng till Kaija. Kan inte berätta mera om detta just nu.  
Vi fick iallafall en helt del mattor av henne som jag ska ha i källaren. Fick även en skoställ och en hatthylla. hatthyllan passade inte i hallen men det gjorde skostället.. Hihi

På hemvägen stannade vi på blomserhallen. Jag spran in själv och fick köpt mig lite blommor för 50 kr.. Hihi.. Det blev så fint när jag planetarde . Är jättenöjd.. Hihi...

Fiint eller hur...Ser att blomman över inte syns så väl men den är fin den med...


Denna gjorde jag också. Fin med... I sommar ska jag måla dessa två krukor vita. Tror det blir finare så...

På trappan lite högre upp satte jag en kruka oxå med fina stenar runt. Jag tckte detta blev jätte bra. Vad säger ni??

Var en jättebra dag. Känns så himla bra.. Ork i kroppen igen.. Härligt...

Imorn hoppas jag att jag har lika mycket ork. Då ska jag faktist ta hand om gästrummet och göra det riktigt fint. Ska självklart ta en massa fotton så att ni får se. Både innan och efteråt. Komemr bli superbra. Ska även fixa gången till gästrummet och trappan.

Har även kollat hur det går med mina plateringar och nästan allt kommer upp. Men snart ska jag börja ta ut dom en stund på dagen så dom vänjer sig vid att vara ute. Sedan ska dom ner i landet. Som jag beöver rensa och fylla på med en massa jord. Lite jobbigt att ha land men men..Det är ju så rooligt hihi...

Ja nu vet ni lite om min dag och imorn...

Ha det kjjamen

Kommentarer
Postat av: Therese

Härliga bilder : )

2009-04-01 @ 17:44:58
URL: http://hanssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0