Lite alltmöjligt..

Hejhej alla... Nu är det måndag igen... japp japp... Vet inte om jag jobbar idag ska hålla koll på hemsidan och se om det blir jobb... hoppas hoppas...

Imorse gick vi upp med barnen tillsammans.. Härligt. Jani var på trevligt humör... Lämnade barnen och sedan gick vi hem till mamma men hon var inte där. Hmm Fick gå hem igen...

Och nu sitter jag här.. Tänkte iallafall berätta att jag planterade en massa olika grönsaker och frukter förra veckan.... Anände mjälkkartonger för dom ska ut i landet sedan..

Här ser ni hur det går till.


Här planteras melon. Det blir gott till sommaren. Hihi. Sedan jord över och upp i fönstret.Hihi...


Här står dom i fönstret och ska bli små groddar Sedan ut i landet och planteras och växa och bli stora... hihi


Titta... wii.. redan efter ett par dagar kom detta....Kolla in... f8ina eller hur.. hihi



Fredags kom ju 'Lina med Tim och vi gick ut.... Här är barnen när dom leker tårta tror jag...



Som ni vet så ska jag och mamma ta hand om grodor i sommar. Mammas förra dam var så liten så dom gjorde en större. Såhär blev den.. Hihi... En massa grodor kommer att vara här i.. Hihi...

Ja det va lite från mig och emra kommer.. Ska börja engerera mig igen.. Hihi kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0