Lördag och Måndag.

Hejhej alla, då var det Måndag igen. Och äntligen kan jag röra mig igen... Nyfikna nu eller hur hihi.

Jo vi börjar med fredagen. Vi städade hela huset när vi gick upp. Blev så fint, här är till och med ett litet kort på mig när jag dammsuger. Hihi


Efter att vi dammsugit så gick vi ut. Det var ju så fint väder ute. Solen lyste och det räckte med att ha på en vårjacka. Här ser ni lite bilder på några blommor som faktist är på väg upp.

Snödroppar


Påskliljor.

Jag och Jani satte oss även och drack kaffe i det fina vädret. Satt mot en härlig solvägg mot huset. Var så skönt. Sedan på dagen kom Yvonne en sväng. Det är en kompis jag haft sedan ca 4 år tillbaka tror jag det blir. Såhär ser hon ut.

Yvonnisen.

Yvonne åkte hem vid kl 16. Då fick Petra ring och övertalat mig att gå ut på stålverket. Hmm. Visst tänkt jag det blir sääkert kul... Men på kvällen snyggade jag till mig och ut skulle vi.

Jag sminkad. Kanske inte superbra kort men så dåligt blev det inte. Hihi.

Jag och Petra. Jag är färdig för att åka, Petra ska klä sig, sminka sig ja allt dedära.

Detta kort är ju så fint på Petra. Hon är så fin här.. hihi. På stålverket hade vi iallafall jätteroligt. Har inte haft så kul sedan jag och Lina var ute. Drack lite mycket och fick bränt upp pengar som inte fanns. Men men.. Jag har inte gjort detta på kanske 4 år så det var det värt.

Nu komemr vi fram till Söndagen. Vaknade av feber, huvudvärk och några rejäla kräkningar. Kändes som jag skulle dö. Varav jag började jobba kl 12. Jani kom nog innan kanske en timme innan jag började och beordade mig i säng. Jag var helt slapp. Helt sjuk. Fick i mig treo. Mådde lite bättre. Fick deckat av i sängen. Minns ingenting. hemskt. Vid kl 17 var jag uppe på benen och mådde bättre men kroppen var inte alls med. Uch vilken hemsk dag. Fyyy... Så vi kan väl säga att det dröjer kanske en tid innan jag gör om detta...

Då komemr vi ju in på idag Måndag... Hmm.. Fick iallafall tagit mig upp ur sängen och märkt att jag mådde bättre men fick huvudvärk igen och en treo åkte ner i magen. Mådde bättre hela dagen. Tvättat och lagat pizza och muffins har jag gjort. Elle jag och Jani har gjort. Känns bra att kunan röra sig men jag är inte 100 % mig själv. Det bubblar och det far i magen som en slags karusell. Dörför rör jag mig inte för mycket. Tar det väldigt lugnt så jag inte ska spy igen. För uch för sånt...

Ja några kort på idag kommer oxå... Tex ett kort på vädret...

Ser ni. Snööö överallt. Det har snöat som värsta snöoväder. Bedrövligt. Det som var så fint i Fredags. Men men så kan det ju vara. Irreterande.

Detta var lite från mig och nu kan väl ändå någon kommentera. Ni vet, ni kan vara anonyma.... Woow... Kom igen nu era fegisar. OK...

Kjjamen





Kommentarer
Postat av: lina

Du sminkade dig jätte fint.. sen la jag märket till något mer ... stor kram till dig min vän

2009-03-02 @ 20:05:04
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: ozzan..

vad söt du är..



och vilket fint kort på petra! :D

2009-03-05 @ 16:49:32
Postat av: Ozzan

yvonnes dotter har jag jobbat med.

2009-03-11 @ 21:24:54
Postat av: Ozzan

Jag har jobbat på hennes dotters dagis. Yvonnes.

2009-03-12 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0