Måndag ingen ork...

Idag Måndag...

Fick lite sovmorgon.. Sedan begav vi oss till mamma och drack kaffe. Sebastian följde med. Han fick vara hemma idag. Har var ju så himla sjuk igår. Men idag är han betydligt bättre. Imorn tror jag det blir dagis för fröna mina .. hihi

 Annars idag har det inte hänt så mycket.

Jani lagade mat.

Jag började jobba. (tog hand om barnen oxå)

Hmm läsa bok och sova.

Ja detta var  min dag.. Har ni kanske varit med om någor lite roligare....

Ville ialalfall skicka in ett inlägg annars får jag ju skäll utav Lina.. hmm

Kjjamen

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha Ja mkt skäll får du mohahah :D

Var inte jani hemma när du började jobba??? :S

stor kram till dig vännen min

2009-03-30 @ 23:40:56
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0