Onsdag

hejhej alla.... Mitt i veckan igen... ojoj,,, Skönt med helg snart. Känner mig lite trött....


Ja vad har hänt idag.. Jo en del... Hihi... Gick inte till mamma imorse. Kände att jag behövde måla färdigt i Betarises rum. Så efter att Jani gått med barnen till dagis pratade jag med Lina i telefonen ca 1 timme... Sedan började jag måla garderoberna. Dom är äntligen färdiga. Det blev jättefint...

Här är den första dörren målad och klar. Den andre blev lika fin. Ska ta mera kort imron.
Sedan kom jag på att jag kan testa att tapetsera själv. Så jag testade och det gick faktist jättebra. Var inte alls så svårt som jag trodde det skulle vara. Hihi

Första på plats... Gick ju jättebra.. Haha

Lite färdigt.... Vad sägs om det. Jag känner mig så duktig somf aktist fixade detta helt själv. Ingen hjälp alls.... Jag är bäst ibland så är det bara.... Inte alls så dum.. hihi

Sedan plockade jag ihop allt och hämtade barnen. Vi gick till mamma .... Och gissa, jag fick kort på Ozza och på Patrik.... mammsingen oxå... kolla här...

Söta lilla Ozzan....

Mamma och broder patrik.... Så söta.. Patrik har tat sig en hutt av hostmedicin.. jag tror inte han tål den ... hahaha (för dom som inte fatta, detta var ett skämt)

Sedan blev det korvgrillning.. hihi

Brasan är igång och korvarna är på pinnarna... Detta ska bli smaskigt.. hihi....

Viktigt att släcka elden sedan.... Hihi...

Sedan gick vi hem. Sebbe gick på fottbollskola och tyckte det var jättekul. Så han vilel fortsätta. Det kostade ju bara 300 kr för ett år tror jag det var. Helt ok. Hihi... han tyckte det var jättekul och Beatrice hade hejjat på han en massa. Sebbes lag vann med 3-1.. Hihi

Nu ikväll har jag jobbat. Var lite seg idag. Inte jobbet utan jag... Är väl trött eter allt slit. Hahaha.

ÅÅÅ Är dom inte söta.... beatrice är så förtjust i sin morfar.... Alltid när morfar går eller så, blir hon ledsen. Hon tycker han är så rolig... ja kan inte beskriva i ord hur mycket hon avgudar sin morfar. Sebbe med men han gör det på ett mera diskret sätt...

Ja ni... Nu är jag så trött att jag ska gå och sooova. kankse en sovmorgon.. Får se... ha det.. kjjamen

Kommentarer
Postat av: Ozzan

VART är den söta bilden på mig?!?! :O

Haha. :P

2009-03-11 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0