Onsdag, hänt idag

Hejhej alla därute på det såkallade internet.

Ja imorse var jag uppe kl 8.15 tror jag. Var med vid barnens frokost och sådär. Jani lämnade barnen.

Gick hem till mamma och drack en snabb kopp kaffe. Sedan bar det av till stan. Vi  ska ju börja simma. Var så skönt att sträcka ut kroppen. Få motionera. Härligt. Hihi. Sedan blev det lire relax. Fika och så lidl. sedan åkte vi hem. Ja just det vi solade ju oxå. Är ju alltid bra att få lite sol på sig. Sedan körde mamma hem mig.

Jag hämtade barnen. Hmm ja sedan kan jag med dåligt samvete tala om att jag inte gjort något alls... Känns så tråkigt... Hmm

Men däremot har jag tänkt lite på mig själv och min livssituvation. Jag är alltså 25 år... Har två barn, ett hus och en man. japp det är jag i ett nötskal. Ja det är jag i ett nötskal. Jag träffar nästan aldrig vänner, tar aldrig hand om mig, gör inte så mycket som får mig att bli glad. Så allvarligt jag gör nästan inget för min egen del. et jag gör är för att barnen eller mannen. Varför....

Ne jag vill faktist göra något för min egen del. Det vore kul. Ändra lite av min livsstill... Så jag tänkte faktist om det går försöka simma Måndagar, Onsdagar och Fredagar. Tisdag och Torsdag tänkte jag ta en lång promenad, med Lina... Äta lite sundare .. Helt enkelt må bättre.... Hmm.. Jag hoppas att jag kan fixa till det såhär. Jag tror jag skulle må bättre faktist... Håll nu tummarna..

Måste ju även säga en lite sak till. Det är ju inte så att jag inte vill ha min familj. Jag älskar dom så himla himla mycket men ibland skulle det vara skönt att kännsa sig som Veronika. Inte alltid mamma eller fru. kanske svårt att förklara men det är verkligen inte så att inte villha det jag redan ha. Jag vill bara må lite bättre kroppsligt. Känna mig pigg och glad. Känna att jag lever. Hmm jag tror jag faktis är lite deppad idag. uch tråkigt. Det går över det gör det. Hmmm... Men som sagt ni får inte tro att jag inte vårdesätter min familj för dom är mitt allt. Men liksom mannen klarar sig och kan ju göra saker själva, barnen är ju lite stora så dom leker en massa ihop. Vad ska jag göra... Jo just den tiden kan jag kanske ta hand om mitt hår elelr måla naglarna. Vad som helst bara det rör mig. Visst ska jag göra en massa roliga saker med barnen som jag alltid gjort så är det. Det kommer inte förändras... 

LÅÅÅngt innlägg... Rekommenderar er att läsa fort för jag kommer helt klart radera detta imorn.. hihi.... ha det alla nu ska jag äta...  

Kommentarer
Postat av: lina

2009-03-04 @ 22:02:54
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: lina

du skall inte radera.. ett bra ärligt inlägg tycker jag.. ja kände precis så för ett tag sen kanske för 6 månader sen eller något...

Inte konstigt att känna så när man lagt all tid i 6- 7 år på att bara ge all tid och allt till sina fina barn.. klart man börjar ifrågasätta vart man själv tog vägen... är nog inte alls så ovanligt när man typ aldrig haft egentid unnder tiden man har barn.

Jag vet att du älskar dina barn det gör jag med.. synd bara att man är rädd att folk skall tro att man inte gör det bara för man börjar tänka på sig själv vart man tog vägen ...

älskar dig min älskade vän... Mig har du för alltid vet du... finns alltid här för dig i alla väder... :)

2009-03-04 @ 22:06:43
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0