Onsdag, trött igen

Hej igen...

Otroligt vilken trött dag detta varit. Imorse ringde ju Lina. Vi pratade en stund sedan la vi på. Då somnar jag. Sov till ca kl 12. Gick upp och var lite piggare.

Gick ut i trädgården och fick plockar lite skräp som låg och flög omkring. Blev faktist fint. Krattade undan lite pinnar och sånt. Fick även satt upp lite påskris utan fjädrar i. Det komemr nog imorn. Sedan blev det krattat lite här och var. Försvinner bara snön så ska jag kratta lite till. Är det sol imorn så ska jag fixa gararge uppfarten och lekstugan. Ska kolla om jag kan fixa ett bors till barnen där inne. Så sol i morn och ingen trött Veronika hoppas vi på...

Ja just det jag ska ju simma imorn oxå. Med mamma och Katarina. ÅÅ vad skönt... Hoppas att det blir av. Men det borde det bli tycker jag. Lääängtar nu när jag kom på det. Det är så skönt att simma.

Idag skulle ju min syster Camilla komma. Berättade det för barnen. Dom blev så glada. Dom väntade jättelänge. Men vi har inte ens hört av henne. Hon har inte ringt inte gjort något. Jag blev helt klart besvikna men det var hemskt att berätta för barnen. Dm blev himla ledsna. Nästa gån hon säger att hon ska komma så ska jag inte berätta det för dom. Då slipper dom bli ledsna..... :(

Blev en pixxa till middag idag. Hmm var väl inte supergott men det funkade. Jani kom hem och sedan tog han med Sebbe till footbollen. Han ville allt att Camilla skulle titta på han men men.

Idag jobbar jag. Även imorn såg jag på mitt arbetschema. Bra, det blir mycket timmar men jag ska inte ljuga. Ska bli så skönt på lördag. En hel ledig dag. Härligt härligt. Ska njuta.

Ja ni... Annar så är jag väligt trött idag. Glad men trött. Jag känner mig himla positiv till ekonomin. Det fixar sig på riktigt. Hihi. Min lön och janis grejjs. Japp... Allt komemr bli betalt och vi ska även storhandla men det komemr bli fint. Det komemr gå. Känns så bra....

Inga kort idag heller men en massa stavfel... hahaha.. jaja.. kort kommer... Men inte just idag.. Ha det nu bra alla.... ok... kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0