Onsdag

Hejhej

Nu är det så att jag måste skriva av mig lite.  Detta är alltså inget som folk ska ta illa upp med utan bara jag som är lite upprörd.

Jo imorse när jag var hos min mamma så skulle det kanske bli tal om att Jani skulle hämta barnn våra på dagis kl 13. Då förklarade jag för honom att om det skulle bli så kunnde han vara längre hos min pappa om han ville på kvällen. ( han är hos min pappa och hjälper han med verkstaden) Det visade dock att han inte behövde hämta barnen. Jag förväntade mig då att han skulle komma hem kl 17 då jag börjar jobba. Som tur var gjorde jag iornding allt till jobbet redan kl 16:30. För gissa jo Jani komemr inte hem kl 17 utan undrar om det var ok att han kom hem vid kl 18-19. Hallåååå... nej det är det inte. Jag JOBBAR. Herregu. Jag skulle aldrig ha sagt till hohom att det skulle varit ok. Säger man så ja då är det klippt då far dom ut och tror det ena med det andra och att då kan man ju bara strunta i att komma hem... Jag blir så himla irreterad. Varför kan han inte bara lyssna... Jag sa klart och tydligt "om du hämtar barnen..." Gjorde han det NEJ NEJ NEJ. Jag hämtade barnen JAG JAG CH ÅTERIGEN JAG...  Hmmm gött irreterande....

Uch.... Fattar ingenting.....

Hmmm.... Skriver om en stund igen när jag lugnat ner mig för jag är så irreterad över detta... Får ringa Lina en sväng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0