Orka.... Inte gjort nåt

Hejhej alla.... Ja idag när jag vaknade var jag helt slut. Kändes som jag sovit en timme... Uch... men jag fick ialalfall staplat mig hem till mamma... Blev lite kaffe sedan hem igen..

Lönespessen kom idag.. 500 mer än vad jag räknat med.. wiii Roligt... Sedan hämta barnen... Beatrice sov en stund... jag och barnen fixade våfflor... Startade lite tidigt.. men men... Gott var det.

Sedan kolalde jag tv... Inget kul där inte. Helt sjukt finns inget att se på men åndå betalar vi liksom pengar för att få titta på tv och så ska man betala tv avgift oxå.. Inte billigt att ha tv... Betala en massa pengar till nåt jag inte ser på.. Känns inte bra. I en affär handlar man ju inte en onödig massa skit som man sedan aldrig använder utan får stå och se fult ut och var tredje månad kostar skiten pengar... nej nej.... Inte rooligt...

ja sean kom jani hem.. Jag började jobba.. Kände bara orka detta idag.... Men jag orkade mina timmar.... Men jag är helt slut nu... Ska jobba imorn med såg jag.. Bra att få in timmar men idag blir det sängen tidigt så att jag orkar....

jani var snäll och stack och köpte mums.. Men tyvärr så var det inte alls gott.. Besviken...

Uch ingen höjdars dag men ändå så måste jag säga att jag är otroligt glad... Jag mår bra. jag bara är lite trött.. Men får jag bara sova så går det över. Det vet jag ju.. hihi

Skulle lägga upp några bilder men tyvärr... Orkar inte.. ska till sängen och sova nu.. Ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0