Söndag

hejhej alla. Nu var denna vecka slut igen. Tiden bara rullar på.

Idag har jag gått upp med barnen. Jani tog dom till mamma och pappa. Jani ska ju laga upp bilen. Jag började jobba. Kaija kom under tiden och lämnade sängen som vi fått. Fick även monterat upp den. Det blev så fint. Sedan när jag slutat så kom barnen. Vi badade och tittade på bolibompa... Sedan var det natten... Nu sitter jag här och tänkte dela med mig av lite nytt som hände under lördagen.

Fick ju gjort klart Beatrices rum och fixat lite i Sebbes. Fick även upp ett vitrinskåp och ny spegel och byro. vad ska vi börja med... Hmmm... Jo vi börjar med detta....

Som rummet var.

Beas rum igen. Inte färdigt. Inte så värst fint.. Hmmm...

Beas rum igen. Inte färdigt. I hennes rum hade datorn tillfälligt för att jag skulle vara ifred. Men barnen kunnde inte leka i Basses rum helelr, för det ligger precis bredvid. Dörför flyttades datorn in till mitt och Janis rum. Där sov även Beatrice i sin säng under tiden datirn stod  hennes rum. Bea fick ju flytta tillbka nu till sitt rum. Hon sovde inne hos oss eftersom jag jobbar fram till kl 21.


Färdigt... Skillnad eller vad....




Här stod datorn.. men inte nu.. wiii

Garderobern. Innan fördändringen. Tråkig och ful.

Såhär såg garderobern ut innan. Fult elelr hur. Kan inte ens vara kläder där inne. Helt sjukt...

Och detta är den andre. Det är jut vå garderober bredvid varandra....

Fäärdig.... Vad sägs om det. Ser kanske inte så mycket ut för er men gud vad gott med riktiga garderober som kan anvädas till att ha kläder i... Hihi

Vi har även tänkt att fixa Sebastians rum så han får en vägg och ett riktigt rum för nu är det mera en genomgång.  Så han ska få ha sin säng i ett litet krypin i väggen.. Jani började såga isär garderoberna.

Såga såga såga...

Sådär målat lite. När vi komem rigång med detta på allvar komemr det att komam mera kort...

Jo men sedan var det ju detta men alal våra nya saker vi fått. Har självklart tagid kort på dom. Saken är bara den att jag tog kortena snabbt så det är inte fixat så mycket men det. men kolla ska ni se...

Våran nya byro. Fin eller hur. Här ska på en ny duk och lite krimskrans....

Nya vitrinskåpet. Här kommer det att fixas lite till oxå...

Här är bara spegeln ny. Men här ska det oxå donas...

Våran gammla säng.... Den var oxå fiin...

Nya sängen...Visst är den fin.. Hopaps attd en är skön att sova i... hmrr... ja.. och lite där til hihi

Ne nu ska jag lägga mig och läsa....

Kjjamen.. hopaps ni tyckte om bilderna.. hihi


Kommentarer
Postat av: lina

helt fantastiskt fint och bra det blir veronika blir som ettt nytt hus med lite upp piggande färger och nya möbler :) sängen var underbart fin den med :) stor stor go kram till en vacker vänn som du :) jag är så glad idag vilken fantastisk dag idag asså... läs min blogg imorgon så får du se vad jag gjorde med pappa hahaha :D kram på dig

2009-03-15 @ 22:09:50
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: ozzan

jag väntar fortfarande på mitt söta kort! :P haha.



men gud vad fint det blidde i beas rum! duktig veronika!!

2009-03-16 @ 17:09:04
Postat av: Anonym

Guuuud vad fint Beas rum blev. Roligt. Kram till er från oss.

2009-03-23 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0