Söndag...

Hejhej igen...

Söndag idag. Ställa om klockan till sommartid.. Hmm lite jobbigt men man vänjer sig ju fort...

Imorse fick hela famijen sovmorgon. Var riktigt härligt.. hihi... Sedan så var det frokost. Jani åkte bort och fixa sterion till våran nya bil.. Hörde ni.. Vi har äntligen skaffat oss en bil som fungerar... En röd volvo..

Japp våran nua bil. Fungerar utmärkt.. hihi...

När jag började jobba sedan så tog Jani barnen och åkte till biltema. Han köpte toning till rutorna til bilen.. Blir nog bra det. Jag jobbade mina 4 timmar och kom upp i 80 timmar.. Wii.. Jättenöjd...

Sedan blev det mat. Tacos idag med. Sebastian åt inte för han har blivit riktigt dålig nu. Uch men som sagt det går över men det tar tid för honom. Så inget dagis för killen imorn. Efter detta badade jag barnen och nu sitter jag här. Det var min dag det..

Men jag har inte berättat om Lördag ochd et tänker jag allt göra. På morgonen gick vi till mamma. Kära ozzan tog barnen medan vi åkte och storhandlade. Handlade massor mat

Detta är några kassan. Vi hämtade kanske 4 till i bilen.. hihi... Gick bara på ca 2000 kr. Bra mat är det oxå. Känns så bra när man handlat mat. Jag köpte även några rolga kritor. Sådana man målar sig med när man klär ut sig.  Dörför målade jag barnen.

Detta är Sebbe. Visst blev han fin hihi...

Bea är ju oxå målad. Hon har även sin nya mössa på sig. Köte mössa, stövlar och en massa sockar till barnen oxå...

Senare på lördagen fick vi ju ringt på anonsen till volvon. jani slängde sig iväg till borås för att köpa bilen. Under tiden kom Patrik och Ozzan hit. Vi hade tacos kväll/ stund.. Hihi

Här ska mumsas.. Hihi

Var jätte trevlig att ha dom här. Och gott var det...

Ja det var min Lördag och Söndag.. ha det bra nu... kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0