Söndag

Nu är det slutet av veckan igen. Veckorna går så fort...

Ja idag gick jag upp med barnen. Skulel göra en jättegod frokost med hemma gjort kräm... Kräm blev det med det tog så lång tid för den att svalna så vi får ta den ikväll.

Annars så var morgonen lugn. Jag fick läst ut min bok. Den var jättebra helt klart hihi....

Sedan blev det jobb. Ska jobba kl 12-16 tänkte jag. Alltså ingen heldag. Sedan ska jag räkna på hur mycket timmar jag kan komma upp i... Hihi... tycker det är kul att lägga upp ett mål som man ska klara... Hihi.. rooligt och när det väl går att göra så, aj det kan ju tävla lite mot sig själv...

ja sedan när jag slutat vet jag inte vad jag ska göra.. Har jag tur så ska jag göra munkar. För det är så himla gott och lätt att göra.. Mums... Kul att ha sånt hemma oxå... Hihi

Ja mycket mera kan jag inte säga .... Men lite uppgradering var det... Hihi

Kjjamen


Kommentarer
Postat av: lina

vart tog alla bilder vägen som skulle upp nu när du fått en kamera ... grufff...du har la inte tröttnat redan hahaha ;)

kram på dig gumman

2009-03-08 @ 20:36:10
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0