Städat städat och städat lite till...

Hejhej idag igen hihi...

Ja idag blev det faktist till att städa hela låååånga dagen... Var så duktig. Jag började lite smått i köket... Men vips så blev det dammsugning dammning.. Snygga till lite här och lite där... Så det slutade med att jag rensat och städat hela huset, utom barnens rum. Helt otroligt. Är så nöjd... Härligt när det är fint och rent.. hihi...

Idag var faktit jani hemma hela låånga dagen. han hjälpte mig lite med sopr och att spika i lite saker. Imorn ska han hem till mamma igen. Jag själv ska oxå ditt en snabbis. mamma sa att grodorna kommit...  Hoppas.. hihi...

Annars imorn så blir det våfflor. Är väl våffeldagen har jag för mig... Kommer ihg när min mormor levde. Hon kom alltid hem till mig för hon älskade mina våfflor. Vi åt så många att vi fick vila efteråt. Uch vad jag saknar henne.. Små saker saknar jag. Höra hennes röst. Krama henne,,, Lite jobbigt.. Men det brukar vara det denna tiden om året. Hon dog ju 1 Mars för två årsedan...

Ja mera som kommer hända imorn är att jag ska flytta lite tavlor och så ska jag sätta upp några nya. Ska ta upp lite prydnadsaker. Är på tiden man får packat upp nu. Har ju bott här i två år... Känns skönt.,, Mitt hem och jag trivs så bra i huset... Fiint.. hihi

Nu ikväll så har jag arbetat. Det gick fint. Men min telefon var lite jobbig. Är det inte bättre imorn så får jag höra av mig till mina Coatcher (stavning ozzan)... Får se omd et är någon inställning som är lite åt fel håll...

Annar mår jag bra. Känsn bra att det ordnar upp sig fast att jag tycker det är tråkigt för vissa som har det värre än oss och vissa som kanske är nära på att fåd et som oss. Oron ångest osv. Jobbigt... Men vi är ju på väg ur. Vi kommer ta oss ur mend et tar tid... Låång tid...

jaja men men.. lite från mig... Kjjamen

Kommentarer
Postat av: Ozzan

coacher ^^ :D

2009-03-28 @ 22:14:53
Postat av: L.

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

2009-03-28 @ 22:19:14
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0