Torsdag

Hejhej alla igen...

Jag har ju inte skrivit på ett par dagar nu. I måndag och Tisdags var jag så trött och lite besviken så jag orkade helt eneklt inte. Blev ju inget jobb dom dagarna. Blev jätte rädd att jag förlorat mitt jobb men det visade sig att det bara inte fanns jobb. Igår jobbade jag och jag tror jag jobbar idag. Vi är ju så beroede av mitt jobb nu när Jani inte jobbar. Han börjar ju jobba snart tror vi....

Annars i mådag och tisdags gjorde jag inte så mycket. Vilade och tog det lugnt.

Igår så va jag hos mamam och stöttade dom eftersom Ronny nu har flugit till himlen och lämnat denna jord. Hoppas at han har det bättre där och jag tänker på han och hans familj.

Sedan när jag kom hem lagade jag lax och potatis. Mums... Hann städ alite innan jag började jobba. Kändes bra att börja jobba igen... Det gick sådär bra. Men jag gjorde så gott jag kunnde. var helt slut efter jobbet...

Idag har jag pratat med Lina i telefonen.. Roligt. Så synd att vi inte bor närmare varandra så man kundne fika och prata. Saknar medmänniskor... Speciellt Lina. Vi kan prata om allt. Älskar dig gummsen...

Om en stund ska jag hämta barnen. Vi ska baka två sockerkakor idag. Lovade dom det igår. Sedan hopaps jag att vi kan gå ut en stund. Ska kolla landet och kolla om komposten har blviit jord eller om vi måste köpa jord. Planterade en massa igår i gamla mjölkkartinger. Funkar jättebra...

Sedan blir det till att jobba.... Jobba och jobba... Hihi....

ja just det Camilla var här igår... Känsn som det blvit en spricka mellan oss.. Jobbigt men hon ljög ju så om en massa saker innnan hon flyttade hit.. Känsn vårt att lita på henne.. Men hur det än går så älskar jag henne och kommer stöta henne så gott jag kan.... Får ta henne med en nypa salt...

Jag hopaps attd et lir en bra dag idag.... Känns som det kommer att bli så.... Hoppas hoppas...

Ja kort det kommer det nog imorn när jag tagit lite mera....

ja ni dett var lite från mig....

Kjjamen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0