torsdag

Hej igen,,,

Ja ni idag vet jag inte riktigt vad som sker... Blir våfflor til middag, det vet jag. Imorse fick jag iallafall snyggat upp u köket.. Torkat bort lite målar grejjerna på väggarna...

Hmm ja... Sedan som sagt vet jag inte vad som sker. Jag vet middag och att jag ska jobba ikväll igen. Känns bra jag tror jag komemr upp i 80 timmar denna månad och det är bra. Mycket bra. Så vi håller tummarna. Men det verkar gå fint. Fattas bara 9 timmar. Jag arbetar idag och förhopningsvis på söndag, måndag och tisdag. Hoppas hoppas...

Hmm ja detta blev inget låångt inlägg skriver emra sedan.. Kjjamen

Hejhej igen... Nu skriver jag på samma inlägg igen... Hihi

Ja nu har jag hämtat barnen. Dom skulle städa sina rum och jag kan tala om att lilla Beatrice är jätte arg mend et behövs städas kolal här:

Saker öööverallt som ni kan se... Här behövs städas...

Jo som en del av er vet så har Sebbe kommit på att man inte behöver lyssna eller vara snäll längre. Då kom jag på att jag gör ett slags system som bygger på att man ska lyssna vara snäll och duktig. Detta visas genom att man får stjärnor. Är man inte snäll så år man en svart plupp. Är man ingen ting ja d¨å får man en blank rund grej. Har man 5 stjärnor när lördag komemr då får man pengen som sitter på handen. Denna vecka blev det bara en 5:a eftersom det bara gäller onsdag-fredag. Ivanliga fall rör det sig om 10 kr. Man kan även vara supersnäll och få lite mera. Tror detta komemr funka fint.

Här är deras händer. Hihi...

Närbild på Sebbes.

Och lilla Beas hand.

Detta kommer nog att göra susen. jag har ju gjortd etta tidigare, orsaken att jag slutade var att dom blev så snälla och duktiga. Så nu håller vi tummarna..

Som jag nämde tidigare blev det goda våfflor idag med...

Här äts det.. Mums....

Våfflor blev det. Mums... Mums.. hihi

Nu tror jag min lille tös faktist har börjat städa. Skönt.. Själv blir det att övervaka barnen.. Hmmm jobba... läsa och sova.. hihi hoppas mina böcker kommit som jag beställt..

Jo en sak till idag har gulmelon kommit upp och vattenmelon. Haha.. Mums i sommar.... har så många så jag ska bjuda Lina + Familj på en.. hihi

Kjjamen kanske skriver mera sedan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0