Torsdag, Rätt så ok dag.

Hejhej alla. Ja då börjar vi närma oss slutet utav veckan. Veckorna bara flyger iväg.. Hihi...

Ja imorse så gick jag hem till min mamsingen. Satt och pratade lite och sedan fick jag städat lite hos dom iallafall i köket. Blev så att Jani fick hämtat barnen och vi åt hos mamma. Kykling blev det. Gott gott... hihi...

Sedan bestämmde jag mig för att gå ut med baren på en ytflykt. Jani åkte och handlad 6 st små festis, 3 bananer , 3 påron och lite kex. Tog på barnen och gick ut i skogen. Blev mycket lerigt och blött men kul hade vi. Lilla Beatrice var så duktig, hon gick hela tiden själv. Över stockar stenar och alal möjliga kluriga saker.

Tyvärr blev det för kallt när vi skulle fika så det blev lite att dricka och en frukt. Lovade dom kakorna när vi kom hem. Ytterligare här var båda barnen otroligt duktiga. Vi gick hela vägen hem.  vanliga fall får beatrice alltig åka vagn men hon gick och klagade inte ens. Men båda sa när vi kom hem att det var skönt att komma hem och vila lite.

När vi kommit hem så ringde jag Lina. Pratde en stund, lång stund hihi. Alltid trevligt att prata med henne. Slutade faktist med att vi ska ses imorn och simma och relaxa lite. Känns jätte skönt. Jag håller ju på att jag ska börja simma och tappa lite vikt. Roligare om man är två. Så imorn bär det av med Lina till vattenpalatset och simma. Ska bli så skönt... Läägtar..

Ja annars mår jag bra idag. Käns faktist väligt bra. edan ikväll tänkte jag vika lite tvätt och tvätta en maskin till. Så är det avklarat nu i helgen. Känns hima bra. Ska bli skönt att slippa tänka på det nu i helgen.

Ja det var ju vad som hänt idag. Kankse ska nämna att det funkar bra på jobbet. Tycker jag anstränger mig så himla mycket men ser det inte.. Hmmm lite tråkigt men annars flyter det på...

Ja detta med bilder. har faktist inte hunnit sätta över dom än. Men ag tänkte göra det ikväll och då tänkte jag att det kommer en liten snabb ruseme om dagen i bilder och lite skrift. Vad säger ni om det....

ja ha det bra nu så ses vi lite senare... kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0