14 April

Hejhej alla....

Ja ni...

Vet inte hur mycket man kan säga eller skriva här....

Jag kan iallafall säga att jag mår bra nu. MYcket bra.

Känns som om jag eller rättare sagt vi tagit rätt beslut.

LIte jobbigt kanske långt inne i kroppen, men jag vet att ledamheterna går över med tiden. Allt har sin tid.

För min del är deti allafall huvudsaken att jag mår bra nu. Barnen märker av att jag mår bättre...

Ni som undrar är välkommna att ringa mig, men det vet ni.

Ni andra----

Det komer ett längre inlägg om allt som hänt denan vecka...

Men just nu vill jag bara må bra och njuta om man nu kan säga så....

Kjjamen till er och tack alla kära ni som stöttar mig och ser till att det komemr att funka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0