3 dar utav gräl..

Hejhej alla...

Detta inlägget bör jag nog inte skriva men ni får ta det med en nypa salt. Dessutom kan det ju vara lite kul för skitpratarna att prata lite till, eller vad säger ni??

Som överskriften säger. Jag och Jani har nu grälat i tre dagar. Jag har inte sovit på 5 nätter, bara någon timme varav denna natt som var så sov jag inte alls. Jag är så trött.

Jag förstår mig helt enkelt inte på mig Jani ibland. Hans val och svaret "ja, jag vet inte" eller bortförklaringar som " jag är inte bra på att prata".

Detta är garanterat inte bara hans fel. En hel del beror på mig. JJag har oxå fel och brister. Han bara inte talar om vilka det ä. När han väl gör det och man försöker fixa det går det år h*lvete.

Jag har märkt det senaste att jag blivit surare och mera envis. Jag är en bitch. Vilket jag vet att jag inte vart förut. Känns skitjobigt.

Mycket beror nog på att jag är så himla trött. Jag vill bara sova.

Men hur lätt är det när Jani sitter vid datorn hela nätterna. Alltid slår aldrig fel. Jag har väldigt svårt att sova när datorn står på en meter från mig och surrar, piper eller liknande.

Kvällarna för mig är som ett singel. Det värsta som jag visste när jag var singen var kvällarn. Man såg på tv själv, man la sig själv i en stor kall säng i mörkret. och det gör jag än. Och jag är gift och sambo sedan 8 år tilbaka. Ska det verkligen vara så?

Eller har alla det så och jag kräver för mycket?

Allt jag vill är att känna mig älskad, omtyckt och att ha det bra.

Visst kan man gräla och lite sådär. Det kan ju vara lite nyttigt... Men såhär ofta. Eller ja kanske inte ofta men det är jobbigt för det har varit mycket nu det sista.

Orka med sånt här...

Och hur ska man få han att förstå att man mår dåligt, att man är trött att man inte orkar. Tala om det funkar ju inte. För han lyssnar ju inte...

Jag vet att de är mera än jag som har det sähär men man kanske inte skriver det såhär öppet som jag gör nu.

Jag är trött och lite irreterad nu så jag har säker t överdrivit lite eller så har jag inte det.

Jag ville bara skriva av mig lite.

Någon man som läste detta. Ni får gärna kommentera eller så ge tips om vad som helst.


Nu ska jag jobba oxå... Känns super bra.....

Skriver kanske mera sedan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0