5 April

Hejhej

Här kommer lite kort uppdatering...

Vi har ju som sagt flyttat. Har även hunnit med att städa ur huset. Källaren är inte klar mend et är ju Janis sak att fixa.

Jag elelr rättare sagt vi trivs jättebra. Känns jätte bra att vi vågade ta språnget och flytta. Barnen trivs och allt funkar.

Det jag ser fram emot nu är att skolan ska börja så man lär sig detta med tider och att man komemr in i rutinerna igen. Dom nya och bättre :)

Vi är alla friska.

jag har även hunnit packa upp nästan allt. Prydnadsakerna är inte uppackade än. Och inte alla datagrejjer. Det fattas en hylla. Annars rullar det som sagt på.

Nu när påsken var så gjode vi inte så stor grejj utav det. Känns lite konstigt att påskane kom och gick förbi oss så fort men men...

Idag ska jag och barnen göra en kaka tror jag. Dom ska även få gå ut och leka. Ska snart gå ut...

Men jag nu ska jag vidare...

Tror nu när allt börjar falla på plats att jag komemr skriva oftare...

Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0