6 April..

Hejhej på er.

Idag vaknade man av att lilla Beatrice hade feber. Var även första gången hon fick alvedon i tablettform. Det gick allt jättebra. Som tur är Sebastian bra än så länge iallafall.

Blev iallafall en tur till mammsingen. Blev kaffe men sedan hem igen.

På vägen hem fick Jani en hemsk tandvärk. Han var så dålig att han knappt kunnde köra. Lite hemskt var det faktist. Hemma fick han ringa tandläkaren. han ska dit imorgon kl 14. Då ska tanden dras ut.... han är lite nervös men han har haft ont i denna tand säkert en månad. Detta blir bra.

Annars idag har det inte hänt så himla mycket. Har inte hunnit.

Annars så kan jag inte annat säga än att jag trivs så bra här. Just att ha möjligheten att kunna gå in till centrum, eller ta sig en promenad. Det känns helt underbart. Jag tror verkligen attd etta är vändingen för oss, mot det bättre.

Vårat hus är inte sålt än. Måste ha in en massa papper som inte kommer och annat som är lite sent. Nu i veckan tror jag vi kommer åka dit. Snön är ju borta så man kan städa hela trädgården osv. Är en del att små plocka med.

Vi har ju även skaffat oss en riktig sommarstuga. Vore kul om det blev klart där med så man hinner plantera lite och få dit barnens ute saker osv. Men om vi kommer vara där en massa i sommar tror jag inte. Jag tror inte vi kommer att hinna. Om vi inte får reda på att Jani får alfa kassa väldigt tidigt. Någon måste ju jobba, eller iallafall se till att vi får in pengar. Dom växer ju tyvärr inte på träd :D

Angående mitt jobb nu så ska jag väl inte säga för mycket. Men jag hoppas att jag kan jobba minst 19 dagar. Det vore ju jättebra. Håller tummarna hihi... Känns även lättare att jobba här än så länge.

Ne ni nu ska jag allt ta och jobba vidare...

Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0