7 April " härlig dag"

Hejhej

Efter imorse när jag hade min tråkmorgon beslutade jag mig för att gå in till stan. Det var ju faktist den stora orsaken till varför jag flyttade. För att jag skulle slippa sitta inne hela tiden och kolla på mina vägger (som forfarande inte har tavlor).

Blev att göra lite ärenden inne i stan och sedan till biblioteket. Barnen var ju självklart med. Jätte duktiga var dom. Dom gick hela vägen in till stan. Stolt över dom.

Mamma ringde och frågade om vi slulle grilla i ursand. Jätte kul.

Hängde på där och ojoj vilken härlig dag det blev. Grillade korv och pratade. Drack lite kaffe och bara njöt. Mera sådana dagar tack. Visade sig att vi faktist varit ute i friska luften i 6 timmar. Barnen kommer nog somna gott ikväll :D

Sedan kom Jani rultande och hade dragit ut sin tand. Det gjorde inte ont och han tyckte att han gjorde rätt beslut. Nu sådär ca 6 timmar efter ingreppet mår Jani bra. Han har inte alls ont. Han har till och med ätigt. När jag drog mina visdom tänder tyckte jag det gjorde jätte ont efteråt. Fick äta soppa i en vecka.

Slutsatsen för denan dag kommer att bli dagen börja konstigt men jag vände dagen och den blev helt perfekt. På kvällen blev det ju såklart jobb, efter jobbet ska jag ta mig ett bad.

Måste bara säga detta, jag ÄLSKAR att bo i stan. Hihi... trivs så himla mycket...

Imorn blir det till att gå upp tidigt. V ska tvätta. Så härligt. Har inte vättat på snart 14 dagar. Det har inte funnits någon tid. Men imorn då ska allt tvättas. Härligt härligt... Hihi...
På kvällen blir det som vanligt att jobba. Jobbar vilt nu för att jag vill ha lite mera pengar. Jobba jobba. Och det funkar så himla mycket bättre här.Helt otroligt men det gör det. Härligt att man känner så och att man får och har mera ork till jobbet.

Är helt slut nu. Ska jobba en stund till och sedan ner i badet. Efter det kolla webb tv, gos med Jani om han vill och kan sedan natti. Kudden ZZZZ Låter allt härligt. Men än är inte klockan så himla mycket...

ha det nu bra så får ni läsa mera imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0