8 April "tvätt"

God eftermiddag på er.

Idag har varit en lite si sådär dag.

Började ju med att man vaknade förkyld. Ont i halsen, snuvig, tät över allt. Uch vad jag mådde dåligt.

Blev till att ställa in med Yvonne som ville komma och hälsa på. Tråkigt att man fick ställa in men det var nog bäst. Jag mådde som sagt skit. Mår  lite bättre nu men inget större. Det tråkiga är ju att man förlorar sin röst när man är förkyld. Jag måste ju ha min röst när jag jobbar. Idag är rösten ok så jag jobbar.

Sedan var ju Jani värsta duktig idag och tvättade. Han har tvättat massor. Men tyvärr var det lite som blev tort. Jag är övertygad om att allt är tort imorgon. Känns underbart att ha en massa massa kläder igen. Även barnen. Hoppas att dom som ska koppla in min tvättmaskin snart. Jag har ju en tvättmaskin för att slippa tvätta nere i det stora tvättrummet. Bekvämmare såhär. Håll nu tummarna att vi snart får igång min maskin.

Annars har vi varit hemma hela dagen. Lagat mat och Jani gjorde cheescake. Mums sedan när jag slutar att jobba, hihi.

Imorn så jobbar jag inte. Är lite rädd att jag bokar upp mig och så kan jag inte jobba för jag är fär dålig. Däremot så kommer visst Kaija med barnen över imorgon. Kul då får barnen leka. Ska ju självklart vika en himla massa tvätt imorgon och kanske lite ikväll.

Helgen som kommer ska vi nog till frändefors. Ska fixa i huset och förmodligen greja lite vid stugan våran. Tror det blir bra. Kanske plantera om tillfället ges :D

Jag måste även bara få säga att jag trivs så bra här. Det är en svår känsla att besrkiva. Jag bara vet att detta är rätt. Himla rätt. Jag mår så himla bra och känner en liten inre frid i mig. Jag tror jag kommer må mycket bättre när vissa saker ordnat upp sig. Hihi.. Framtiden ser ljus ut.

Nä nu ska jag jobba vidare, kanske skriver någon mera rad senare. Får se,

Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0