Ensam med två barn!

Hejhej på er....

NU har det börjat sjunka in lite mera att jag faktist är själv. Att det är jag och barnen som gäller nu. Känns lite konstigt på ett sätt men känslomässigt känns det så bra.

Jag trodde att allt skulle bli lite små jobbigt och justd etta att man måste göra all själv! Var verkligen orolig.

För min del är det inga problem alls. Jag trivs och vad jag trivs. Otroligt att det kunnde vara såhär bra.

Jag får nog ärligt även säga att vi äntligen börjat landa. Rutinerna börja komma igång.  Matten är klar, regelerna börjar följas osv. Allt börjar sakta men säkert att rulla på. Känns otroligt bra.

Jag önskar alla mina vänner och alla ni andra detta som jag känner.

Jag mår så bra. Jag är ensam med dom två männsikorna på jorden som jag älskar så himla mycket. Dom är så snälla och givmilda. Så länge man är ärlig och berättar vad man känner så förstår dom. Livet blir lättare då. För dom och mig.

jag trodde det skulle vara så svårt men så är det såhär bra.

Ibland är det jobbigt men det är det när man är två oxå...

Iallafal idag har vi haft en fantsastik dag.

Varit inne i stan och fixat en massa papaper och lite annat... Sedan ringde mamma och det blev till lek och buslandet. handling sedan och en kort sväng till mamma. Sedan hem... barnen har lyssnat, varit snälla och helt underbara.

Jag mår så himla mycket bättre idag. Självförtroendet är på topp och livet rullar på...

jag är inte orolig att jag ska fixa detta, för det gör jag....

Hur är det med er??

KJjamen 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Underbart att höra!! Heja dig:)

2010-04-30 @ 18:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0