Förklaringen

Här kommer en liten förklaring på allt som skett det sista.

Jag har fattat det som om folk är väldigt nyfikna och vill prata en massa om detta som skett i mitt och Janis liv. Ja hela familjens. Därför vill jag ge er en förklaring på allt istället.

Då har ni fakta direkt från mig och kanske bara kanske kan strunta i skitpratet. Självklart räknar jag med att ni ska prata om mig. Jag skulle liksom bli chokad om ni (skitpratarna) har ett eget liv, hahaha.. nej nej den chansen finns inte.

Iallafall så vet jag inte var jag ska börja riktigt. Men dom flesta vet kanske att jag och Jani har gjort slut och han har flyttat! 

Både jag och jani vet inte riktigt var någonstan det gick fel. Vad som hände eller liknande. Jag personligen tror att vi glidit ifrån varandra. Vi har blivit "mamma Veronika och pappa Jani". För varandra. Detta med kvinna och man försvann.

 För både jag och Jani har insett att vi inte älskar varandra längre som man ska göra, mellan kvinna och man. Tråkigt men sant.

Jag kan inte skylla detta på Jani eller på mig själv. Det är ingens fel, vi har tappat bort varandra. På den låånga vägen. 8 år och inget jag ångrar för vi har verkligen haft kul och haft det super bra... han är en väldigt väldigt fin och snäll kille.... Omtänksam...

Varför det tog så lång tid att skriva detta beror på att det är jobbigt. Självkart är jag ledsen över detta. Det känns. Allt det ledsna kommer lite då och då. Varar en kort stund och sedan är det bra.

Ibland vet jag inte hur jag ska fixa detta själv. Känslomässigt. Det praktiska fixar jag men känslorna är riktigt jobbiga. Mycket jobbiga.

En sak jag vill klargöra för er är att när jag är nere och ledsen. jag hör av mig om jag vill prata. Ni behöver inte beklaga er och säga vad synd. För detta är inte synd för mig. Jag kommer att få det bättre. Vissa av er tycker nog synd om barnen. Men jag tror att barnen hard et bättre med en mamma som mår bra och har det bra. Inte en mamma som egentligen mår dåligt.

Känns på ett sätt hemskt att lämna en man som är så bra men liksom jag kan inte vara med någon jag inte älskar. Det funkar inte. Inte för honom och inte för mig. 

Så låt oss nu se här, jag har inte slängt ut jani, jag har inte duppat honom. Jani och jag gick isär frivilligt och både ville. Både ville att han skulel flytta....

Men om ni nu läst. Visst jag mår dåligt ibland men oftast mår jag bra. Vill jag prata så hör jag av mig...

Och sluta för helvete beklaga er över mig. Det är mitt liv som jag ska leva inte ni. Är så jävla trött på att folk beklagar detta. Kolla över era egna liv.

Jag tog tag i mitt och fixar upp det jag inte är så nöjd med. Jag är modig som faktist vågar ta språnget ut. Livet är för kort för att spillas på skit och ett liv man inte mår bra av.

Nu alla kan ni sprida eran skit ch bekla er över hur mhemskt detta är... Vilket jag inte tycker men som sagt.... Ni lär ju inte prata gott om detta...

Alla kära vänner. Tack för stödet jag älskar er.... Speciellt dig gummsen....

Ja just det, min och janis relation nu är att vi är bästa vänner ochd et ska ni oxå ta och skita i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0