Kvällarna är inte Janis bästa sida.

Det kan man påstå...

kvällarna är inte Janis bästa tid.

Han har helt enkelt börjat tro att jag är sur varje kväll.

Självklart är inte han sur utan han är glad, fixar donar och grejjar. hel bra alltså.

Det är jag som är sur...

Ojojoj...

han är nog inne i någon slags kris.. jag frågan han, svaret blir -vadå kris, jag berättar att jag tror han är i någon sur kris på kvällen då nickar han bra... reaktionen är densamma igen nickning, Vänta jag kollar igen, ren stirrning denna gång...

Ojoj..
jag frågor hur han känner Svaret blir det känns bra....skakning på huvudet men någon slags konstig min.

ja ni orka med detta....

Det går över det gör det alltid... men som sagt

hahah jag frågade om allt var mitt fel och det är det inte.... ojoj...

han sa något.. Mumlade, jag hörde inte, det var nog inget viktigt... hahaha.. jag med min dåliga hörsel, var ju synd men det var nog inget viktigt han sa..


Jag är för trött.. 

Hoppas ni fattar attd et bara är skojj, annars ska väl skitpratarna komm och hitta på en massa skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0