Tråk morgon

Godmorgon på er.

Hoppas att allt är bra med er.

Med mig är det bra och även Beatrice verkar vara bättre idag. Jani har ont i sin tand idag med. Som tur är försvinne rju smärtat här vid kl 14. Blir gott för honom. Sebbe mår bara fint. Det enda är att han har ont i sin kind. Han råkade ju cykla in i traktorn igår när vi var hos min mamma :( men han är ok.

Idag blir det en massa ärenden som ska göras. banken, skattemyndigheten, försäkringskassan och biblioteket. Ojoj. Plus att Jani ska dra ut sin tand. Blir nog en lång dag idag.

Än s länge är det iallafall en tråkmorgon. uch. har ingen lust att göra något. Men jag måste ju fixa banken iallafall och ska jag ändå in till stan kan jag ju fixa det andra med. 

Skulle så vilja få lite ork. tavlorna behöve ju upp på väggarna osv. Är lite småplcok kvar här än. ÅÅÅ kom hit orken.

 Ville bra skriva av mig lite....

Ha det så skriver jag nog senare igen.. hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0