Uppgradering

Hejhej

Nu var det ett tagsedan jag skrev.

Det beror inte på att jag mått så dåligt att jag inte kan skriva.

Det beror nog mera på att känslorna är lite huller om buller och att jag inte har tid. Tar en massa tid att sköta om barnen, hemmet och promenera osv. Men jag älskar det.

Detta med mina känslor är konstiga. På ett sätt tror jag att jag faktist har förberett mig på att det skulle ta slut. För jag är inte direkt ledsen över det. Det är ju lite tråkigt att det blev som det blev egentlgen. Men jag har ju inte trivds dom senaste åren. Då är ju detta bäst.

Man gifter sig ju inte och inte tror att det ska hålla.  Jag trodde verkligen att jag och jani skulle leva livet ut. Hand i hand och älska varandra så himla mycket. Mmm så blev det inte riktigt. Det är väl det jag är ledsen för. Att drömmen om det sprack.

Men samtidigt vi var olika. Som natt och dag. Jag är social, vill hitta på saker, älskar naturen osv. Jani är inte sådan. Alla är vi ju olika.

DEt jobbiga för mig är ju detta att jag inte är ledsen. Jag gråter inte över det som hänt och det känns fel. Borde jag inte vara ledsen. Gråta, vara arg osv.

Jag känner bara att jag vill fortsätta MITT liv nu. Börja om på nytt. Själklart vill jag Jani ska vara med. Men på ett annat vis. ha god kontakt med barnen och mig. Bry os om varandra och respektera varandra. Vara vänner. Har kanske lite stora förhopningar eller var det kallas!

Jag tycker även att det är synd att det blivit en så stor klipa mellan mig och svärmor. Jag förstår att det blir så. Men iallafall.... Jag tycker att det är tråkigt... Men vad kan jag göra? Jag hälsade ju på...

Iallafall så kan jag ju som sagt säga att jag mår nog bra. För omständigeterna. jag har väldigt svårt att lämna Jani psykist. Vill gärna fråga saker jag egentligen inte behöver. Men gör ändå. Just detta tar väl sin tid...  

Barnen mår sådär. ... PGA saker som händer. Kommer inte skriva ut det här. Vill inte smutskasta någon eller några. Jag gör fel jag med. Alla gör vi fel.

Men ja som ni ser. Vi klarar oss och mår fint. Hihi.. Jag är ju stolt över mig själv och barnen med. I 14 dagar har vi fixat detta galant.. Ochd et ska vi fortsätta göra..

Ha det nu och är det något ni undrar så är det bara att fråga. jag svarar...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0