14 December

Hej hej på er alla :)

Igår var det Lucia. Hade en hel del att stå i, men dagen gick allt undan och Lucia tågen var så fina. Riktigt stolt över min egna tomte och min Lucia ;) Dom sjöng så fint så ojoj :) Helt klart nöjd med dagen som var går. Det enda jag kan klaga på var att vi var ute på Sebastians Lucia tåg! Fick ju ondare i halsen av det.

Idag har varit en helt okey dag också. Åkte till min kollega idag och det va roligt. Kul att kunna prata med någon vuxen ;) Barnen är så klart också sällskap men jag hoppas ni fattar vad jag menar. Fick i alla fall en del information om sådant jag undrat över. Ska bli kul att samarbeta med henne. Ja även hon i grannbyn!

När man väl kom hem efter att lämnat dagbarnet. Blev det att fixa mat och små dona lite. Mitt kök ser ut som ett bombnedslag.  Får fixa det här om en stund.

Nyss uppkommen ur ett hett bad. Men hostan har börjar nu igen och ont i halsen. Känns som om det ändå är å väg att bli halsfluss igen. Är det inte bättre på Måndag får jag nog söka för det. Uch... Speciellt för pencilinet som tar död på mina njurar. Hoppas hoppas jag blir frisk. Får köpa mera medicin snart :)

Barnen är i alla fall friska och krya. Tror jag lyckats nå fram till Sebastian. han har ju haft ett par dagar av hyss och mycket olydnad. Men i dag är det mycket bättre. Så kanske en bra period nu, hehe. Lill tjejen Beatrice mår bara fint. Mitt lilla gull , hehe.

Det var väl lite från mig.

Nu ska jag försöka fixa detta hemska kök....

Kjjamen // Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0