15 December - Dagen / Inlåsning

Godkväll

Åhh nu är snart denna dagen över oxå.

Kan inte säga att det varit en jobbig dag. Inte så stressig eller jobbig.

Känner bara att det ska bli gott att lägga mig. Är väldigt trött. Kan bero på att jag vaknade kl 3 inatt! Av jätte ont i halsen, svullna mandlar och bara blää. Fick gjort mig hett te och druckit. Fick somnat. Härligt. Men det plus mindre sömn dom tre senaste nätterna, tar på en.  Det är nog orsaken till min trötthet...

I alla fall kom en arbetskollega hit i morse. Fick köpa två kassar kläder av henne till min barn. Mycket fina och bra kläder tycker jag. Har jag tur kanske jag slipper köpa en del nu. Räcker med underkläder hehe. Vi drack lite kaffe och tjatade under tiden som barnen lekte lite granna.

Sedan rullade tiden på. Tim kom hem och lekte med Sebbe och Beatrice. Kul att alla kan leka så och härligt att ha så trevliga grannar ;) är ju rätt så kort bite att gå om man blir sugen på lite trevligt besök med fika :)

Ja sedan kom Jani. Han ville träffa barnen. Dom spelade och lekte lite. Eller ja i ett par timmar. Jag hann gå till affären.Väl hemma hann jag till och med ta ett bad innan han gick. Snällt. Men som sagt upp till bevis. Räcker ju inte med en gång direkt...

Anledningen till affären var att jag nu kommer låsa in mig i min lägenhet! Tänker försöka att inte gå ut på fyra dagar. Då behöver man ju såklart mat, hehe,därav affären.Måste kanske däremot dit en snabbis imorgon. Glömde köpa trosskydd... Mindre skoj men ett måste, hehe. Och anledningen till inlåsningen beror på att jag har ont i halsen och öronen.  Här ska vilas och bara rå om sig själv. Ytterligare en gång kommer Jani in i bilden. Han lämnar och hämtar barnen resten av veckan. Snällt, men som jag sagt, upp till bevis mera än en gång...



Nu te, mycket te...

Kjjamen

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0