16 December

Godkväll :)

Sitter barnvakt just nu åt Robin. Min kusins barn. Han är så snäll sååå :) Jag gillar verkligen barn. <3 <3 <3

I annat fall idag har jag varit hemma. Hela dagen. Har fungerat bra. Varit och är lite små sjuk. Men jag tror det börjar bl bättre. (peppar peppar ta i trä) Känner att halsen är lite lie bättre. Gött. Får se hur natten gå.

Har varit i affären en sväng oxå. Fick köpt trosskydd :) Hehe. Fick även köpt gröt, choklad och frimärken. Man skulle ju skicka julkorten idag. Ooopppsss. Fixat är det. Nöjd är jag :)

Har fixat lite pappersgöra idag med. Angående jobbet. Så nu är jag till och med klar att skicka brev till folk. Får se hur responsen blir. Vi hoppas på en till, hehehe.

Ikväll blir det plock. Inte så kul men gott att ha det gjort. När man kommer upp på morgonen är det rent och fint :)

Ser ut som om jag bli själv imorgon kväll. Barnen ska nog sova hos Jani. Men jag är förbered med en del gotta och bra film. Ska bli gott att få sova en natt och få en lååång sovmorgon. Behöver det.

Ja ni, något mera att tillägg...

Nope....

Kjjamen

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0