19 December

Åhhh ny badad! Så gott :)

Otroligt nog är det städat. Trodde inte jag skulle orka men de gjorde jag. Och det blev så fint. Är så nöjd. :)

Klätt granen oxå. Den blev vi riktigt nöjda med i år. Så fint och mysigt :)

Har varit en helt okey dag. Fast att jag är riktigt förkyld.

Nicklas var förbi en sväng förut. det var trevligt. Vet ni jag fick lusse bullar. Han hade bakat det och jag fick en påse. Så snällt för hans lusse bullar är jätte goda :) Vi tackar för dom ;)

Och angående mitt förra inlägg... Jag kan dragit för hastade slutsatser... Kan ju vara att han kanske hade en annan orsak. Vad vet jag... I alla fall, vi tar dag för dag angående detta. Och än så länge är det ju Ok...

Åhh, lite te nu hade varit gott. te blir det.

Ha det så bra så länge

Kjjamen

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0