19 December

Godmorgon på er :)

Har sovit som en stock dom senaste nätterna. Helt underbart. Äntligen lite sömn :) Annars så mår jag nog lite bättre tror jag. Jag vaknade med pytte ont i halsen. Lite snuvig men annars rätt så okey. NU hoppas vi att förkylningen ger med sig.

I annat fall har det inte hänt så mycket. Jag har som sagt varit inne. Var en sväng till stan igår. Men annars så har det varit lugnt.

En liten incident med han! Kommunikations brist igen. Jag tyckte väl han blev sur men han förnekade det. Så just denna gången fick han som han ville. Och det hela handlar helt enkelt om han skulle ha barnen några timmar idag. Vilket han påstod att jag sagt att han inte skulle. Jag kommer inte ihåg att jag sagt något om det. Men vill han inte ha barnen så är ju inte jag den som ska tvinga honom. Så jag har barnen idag. Det som jag tycker ät lite konstigt är ju att han säger att han vill ha dom, men tar varje tillfälle att inte ha dom. ??

Idag ska vi ska städa, baka och klä granen tror jag. Ska bli kul. Kanske inte städningen men resterade :)  Baka och ha glasyr på :)

Annars så blir det jobb nästa vecka igen. Roligt :) Men den 27-28-29 ledig :) Den tredje börjar jag jobba igen :)

Nu däremot ska kaffe bryggaren på, göten ska kokas, mums :)

Kjjamen

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0