21 December...

Hejhej

Ja ni, inte många dagar kvar till julafton nu.

Ska ut och köpa dom sista klapparna idag :) Sedan är jag helt klar inför julafton. Underbart. :)

Fast redan på Torsdag blir det liten julafton här. Jani ska ge barnen julklappar, även jag och så ska vi laga lite julmat. Blir nog roligt för barnen. Vi får se på torsdag vad som händer.

Idag lite städning och lie handling. Hoppas någon kan köra, det ena jag ska köpa ligger utanför staden. Är en bite att gå... Hoppas hoppas någon kan köra :) Ordnar sig nog :) Ingen brådska än :)

Idag var sista dagen för Sebastian i skolan. Nu lite jullov. Jag har semester en vecka. Blir gott :)

Inget sammanhängande inlägg detta, hehe

Ha det

KJjamen
// Veronika

Kommentarer
Postat av: Ilyasvilde

Merci for all the wonderful writings

2011-11-17 @ 07:56:26
URL: http://ilyasvilde.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0